sunnuntai 18. maaliskuuta 2007

ÄÄNIÄ! KYLLÄ KIITOS.

Kampanja päättyi eilen. Mieli on rauhallinen ja yökin tuli nukuttua hyvin. Kävely Ossi-koiran kanssa kauniissa aamussa vei ajatukset hetkeksi pois illan jännityksestä.
Miten tässä voi käydä? Tässä ajatuksiani. Tarvitsemme noin 12.000 ääntä yhteen paikkaan Uudeltamaalta. Ollakseni ykkönen tarvitsen todennäköisesti yli 5000 ääntä. Ääni saa lähettää, kiitos. Kaikissa veikkauksissa olen ollut puolueemme ykkönen ja läpimenijä. Joten todennäköisesti ääni minulle tuo paikan eduskunnassa. Kahteenkin paikkaan on mahdollisuuksia. Viime vaaleissa saimme 16.000 ääntä. Nyt kahteen paikkaa tarvittaisiin noin 23.800 ääntä. Mahdollisuuksia yllätykseen on ilmassa.
Olen kotikaupungissani Espoossa vienyt läpi kristilliset arvot osaksi kaupungin arvoja, ensimmäisenä kaupunkina Suomessa. Olen saanut kristillisen päihdetyön osaksi Espoon päihdetyötä (selvitys valmisteilla). Olen tehnyt aloitteen kumppanusmallista vähävaraisten auttamiseksi Hyvä Arki ry:n kautta, joka toimii ja tuo turvaa tuhansille ihmisille. Olen tehnyt aloitteen Espoonkruunun (kaupungin vuokrataloyhtiö) vuokrien vuokrakatosta. Olen tehnyt aloitteen köyhyystutkimuksen tekemisestä, jotta voisimme auttaa pienituloisia paremmin. Vastustin Espoon sähköyhtiön osakkeiden myyntiä Fortumille, koska maksajana kaupassa ovat Espoolaiset sähkönhinnan korotuksina ja työpaikkojen menettämisinä.
Olen ollut rohkeasti ja johdonmukaisesti vaikuttajana kristillisistä arvoista käsin. Nyt tämä rohkeus voi siirtyä vaikuttamaan myös valtakunnalliselle tasolle.
Siihen tarvitsen ääniä. Paljon ääni, kiitos.

Ei kommentteja: